Súly: 112 kg
Hálózati opció: 24V/400V (+73 kg)
Levegőszállítás: 3200 m³/h
Hűthető raktérméret (0°C): 54 m3
Hűthető raktérméret (-20°C): 41 m3
Opció: meleg-gázos fűtés
Működési tartomány: -20°C
Hűtési teljesítmény+30/-20°C: 3613 W
Kondenzátor homlokfalra telepíthető
R452a
Súly: 112 kg
Hálózati opció: 24V/400V (+73 kg)
Levegőszállítás: 3200 m³/h
Hűthető raktérméret (0°C): 54 m3
Hűthető raktérméret (-20°C): 41 m3
Opció: meleg-gázos fűtés
Leírás |
“Split” dizájn, közepes és nagy méretű járművekhez, nemzeti és nemzetközi szállítmányozáshoz. A sorozat 3 modellből áll: SFZ 238 (maximális raktér térfogat 38 m³ és maximális teljesítmény 4,8 kW), SFZ 248 (41 m3 és 5,4 kW), SFZ 258 (54 m3 és 7,3 kW). Az összes modellt úgy tervezték, hogy hatékony és megszakítás nélküli működést biztosítson két kompresszor használatával. A jármű motortérébe helyezve és a motorról hajtva az első kompresszor garantálja a gép működését „közúti üzemmódban”, miközben a hálózati kompresszor a kondenzátor egységben kap helyet és biztosítja parkolás közben is a működést. Extravékony elpárologtatóegység (19,2 cm) kiemelkedő légszállítással. A működés, hűtési teljesítmény, működési fázis mindig ellenőrizhető és módosítható egy, a felhasználói felülettel ellátott, praktikus fedélzeti fülkevezérlő egység segítségével, garantálva, hogy a terméket az út teljes időtartama alatt pontosan a megfelelő hőmérsékleten tartják. |